Svět Tima Burtona

23.10.2015 21:06

Mrtvá nevěsta Tima Burtona
    Animovaný film, který vás dostane do děje :3 Je to příběh o Viktorovi, který si má za ženu vzít Viktorii (taková shoda jmen pff), ale pořád plete svatební slib. Odejde do lesa, kde se uklidní a úplně s přehledem svatební slib řekne, prstýnek jen tak z principu nasadí na klacík připomínající ruku, co čouhá ze země. Jenomže to tak trochu ruka je - ruka mrtvé ženy. Film doprovází docela fajn písničky a i ten svatební slib zní pěkně:
"With this hand, I will lift your sorrows. Your cup will never empty, For I will be your wine.
With this candle, I will light your way in darkness. With this ring, I ask you to be mine"


Ukradené Vánoce
    O tomto filmu jsem se již zmiňovala. Pochází z roku 1993 a je taktéž animovaný. Hlavním hrdinou je Jack Skellington (The Pumpkin King), který prožívá zvláštní období jeho děsuplného života - strašení mu již nedává to, co kdysi a tak bloudí (opět) lesem. Po nějaké době dojde na zvláštní místo a náhodu se dostane do Christmas Town a najednou vidí vizi toho, co chce udělat. Další hrdin(k)ou je Sally, která je mi hrozně sympatická a můj názor - Sally a Jack = OTP.


Alenka v říši divů
    Na tom jsem byla v kině, jéj! :D Jedná se o takové Burtonovské pokračovaní původní Alenky, kterou jsem naštěstí taky viděla. V tomto filmu se objevuje můj herecký idol Johnny Depp v úžasné roli Kloboučníka. Taky nelze opomenout legendární Cheshire Cat, o které jste nejspíše slyšeli :)

Střihoruký Edward (Pro mě top film)
    Tohle je legendární film, ani nepochybuji, že ho neznáte, dávají ho každý rok kolem Vánoc. A já to miluji. Edward (opět zlato Johnny) je v podstatě stroj přiveden k životu jedním starým mužem, který bohužel zemře dřív, než ho stačí dokončit - místo rukou má nůžky (ale ne takové, jaké seženete v papíráku). Jednoho dne se u něj zastaví žena prodávají Avon (avon zachraňuje životy) a díky ní se Edward dostane mezi lidi. Po nějaké době, ale všichni zjišťují, že to asi není nejlepší nápad.

Karlík a továrna na čokoládu (Totálně žeru)
    Ve své době velmi populární, teď mi přijde, že se na něj trochu zapomnělo. Karlík se shodou náhod (nebo za to mohl osud?:O) dostane spolu s dalšími 4 dětmi do továrny na čokoládu tajemného Willyho Wonky. Ten je největší výrobce čokolády na světě, ale do téhle chvíle na sebe vůbec neupozornil. Děti si prohlížejí továrnu a nedokážou přestat žasnout. Existuje ještě původní film, který je trochu starší a určitě znáte herce, co ztvárnil původního Willy Wonku. Pořád si říkám, že na to mrknu a furt nic. Věděli jste, že si můžete koupit Willy Wonka čokoládu? Mrkněte na tuhle sexy stránku www.candywarehouse.com/brands/wonka-candy/

Ospalá díra
    Nemám ponětí, co jsem to vlastně viděla. Ale klidně na to kouknu znovu.

Temné stíny (Vůbec si to nevybavuju)
    Pamatuji si, že se mi to moc nelíbilo, ale asi 2 scénky byly docela vtipné. Na druhou stranu tam byl Johnny Depp.