Konec piňat a očekávání nové akce!

21.10.2015 18:46

Nevím, jak ostatní hráči HW, ale já s piňatami moc spokojená nebyla... Upřímně se mi asi nejvíc líbila akce s hledáním věcí, i když k získání Amiry jsem neměla nejmenší šanci :D 
Ačkoliv jsem legendárního koně nezískala a ani nezískám, tu akci jsem si vážně užila a to, co přišlo po ní už nestálo za řeč. Karty kontinentů? Pěkná nuda. Piňaty? Místy docela fajn, ale jinak spíš k vzteku :D
Teď nás čeká poslední legendární kůň - Bukefalos. Podle mě vypadá ze všech těch koní nejlíp, ale pasy mi moc nedovolí ho získat :D 

Nevadí... Jinak napadla mě Halloweenská soutěž ve skupině HW, kterou bych vyhlásila někdy příští týden, ale je tu malý zádrhel... Nemám, co bych dala, jako cenu. Respektive mám nějaké vzácné předměty z čt, ale není jich moc a nechce se mi je dávat  (ach ta, sobeckost). Přece jen hraju howrse 80 dní :D To fakt není moc.

Každopádně, jak to nakonec dopadlo, napíšu sem.